maserati katowice

Rozkład linii ekwipotencjalnych pola elektrycznego

Jeżeli masa samochodu ma potencjał zerowy, przychodzący ze stacji nadawczej sygnał radiowy wytwarza wokół samochodu pole elektromagnetyczne o charakterystycznym układzie linii ekwipotencjalnych, który od razu uwidacznia najkorzystniejsze usytuowanie anteny, zapewniające odbieranie możliwie najsilniejszego sygnału. Rozkład linii ekwipotencjalnych pola elektrycznego wokół samochodu. Miejscowe zakrzywianie się linii pola elektromagnetycznego powodują oczywiście również i najrozmaitsze inne obiekty — np. budynki mieszkalne i przemysłowe. Zwłaszcza duże zagęszczenie i rozgałęzienie sieci przewodów sprzężonych ze sob...

Więcej »

Kondensator przeciwzakłóceniowy

Jeżeli w bezpośrednim sąsiedztwie źródła zakłóceń włączy się kondensator o odpowiedniej pojemności, zakłócające fale o wielkiej częstotliwości spływają poprzez kondensator na masę pojazdu, a więc nie rozprzestrzeniają się już wzdłuż przewodu chronionego przez dany kondensator. Kondensatory stosuje się do eliminowania zakłóceń odbioru powodowanych przez niskonapięciowe urządzenie elektryczne, jak: wycieraczka, prądnica, obwód niskiego napięcia cewki zapłonowej, pomocniczy silnik elektryczny i inne. Kondensator o tego rodzaju zadaniach powinien mieć możliwie małą indukcyjność własna. Ponadto zależn...

Więcej »

Przekładnia planetarna

Niekiedy zadania przekładni walcowej w podwójnej przekładni głównej spełnia przekładnia planetarna, pracująca jako wejściowa lub pośrednia. Wykonanie takie zapewnia dużą zwartość konstrukcji, lecz jest kosztowne, z uwagi na znaczną liczbę kół zębatych. Cenną zaletą podwójnej przekładni głównej, zawierającej przekładnię walcowa, jest łatwość dobierania możliwie najkorzystniejszego położenia walu napędowego w stosunku do osi obrotu kół pędnych, co z kolei zapewnia dużą swobode w kształtowaniu spodu nadwozia lub ramy pojazdu. Tego rodzaju podwójna przekładnia główna może mieć np. układ poziomy lu...

Więcej »

Odprężenie płuca.

Mechanizm podnoszenia jest napędzany przez asynchroniczny silnik elektryczny RADII o mocy 4,5 kW przy 1450 obr/min. W suwnicach o udźwigu 2 X 50 kN i nieco odmiennej konstrukcji wciągników zastosowano silnik elektryczny o mocy 8/1,35 kW przy 2850/440 obr/min, który zapewnia prędkość podnoszenia 8/1,35 m/min. Mechanizm jazdy wózka jest napędzany silnikami RADII—4/8 0 0,7/0/4 kW przy 1450/720 obr/min albo silnikami SZUDKe-14/8b o mocy 0,8/0,4 kW przy 1420/705 obr/min. Wózek wciągników składa się ze staliwnych ścianek i stalowych kół jezdnych o średnicy 175 mm, osadzonych osiami na łożyskach tocznych, wbudowanych w ścia...

Więcej »
http://www.weblustro.pl 751# , #maserati katowice , #wymijanie omijanie , #poczta polska ostrołęka , #golf 5 silnik , #lublin komis samochodowy , #stacja orlen białystok , #znaczki volvo , #szerokości felg , #shell stacja ,