charakterystyka mechaniczna silnika

W razie zmniejszenia pochylenia przez rozwiniecie trasy ladownosc zmienia sie w zaleznosci od ogólnego ukladu danego odcinka w calej trasie

W razie zmniejszenia pochylenia przez rozwinięcie trasy ładowność zmienia się w zależności od ogólnego układu danego odcinka w całej, trasie. Ogólnie należy stwierdzić, że ładowność samochodów ciężarowych, oprócz pociągów drogowych, wzrasta ze wzrostem pochylenia kosztem wydłużenia trasy na wzniesieniu, następnie spada (gwałtownie dla pociągów drogowych i łagodnie dla samochodów ciężarowych). W ten sposób dla samochodów ciężarowych pochylenia optymalne - ze względu na ładowność samochodu należy stosować w granic...

Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego

Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego są zasilane prądem 380 V. Obwody sterownicze, oświetlenia zewnętrznego, ogrzewania i sygnalizacji są zasilane prądem 220 V, pobieranym z dwóch transformatorów. Również z transformatora otrzymuje się napięcie bepieczne 24 V, wykorzystywane do oświetlenia kabiny i zasilania gniazd wtykowych. Dopływ prądu do mechanizmów napędowych przerywa się przyciskiem „stop” albo przełącznikiem kluczowym, wyłączającym stycznik główny i styczniki poszczególnych silników napędowy...

Chwytak elektrohydrauliczny i elektromagnetyczny

Chwytak elektrohydrauliczny i elektromagnetyczny są sterowane tymi samymi przyciskami. Zuraw kolejowy EDK-300W w położeniu.roboczym — przy poziomym położeniu wysięgnika — przekracza skrajnię taboru. Biorąc pod uwagę możliwość poziomego wychylania się wysięgnika o ± 100 mm, jego wyșokość może dochodzić do 4930 mm, Wymagana bezpieczna odległość od sieci trakcyjnej 3000 V powinna wynosić co najmniej 300 mm. Warunek ten jest zazwyczaj spełniany, jednak z braku specjalnych zagrożeń nie wolno wykonywać żadnych robót dźwigowych ...

charakterystyka mechaniczna silnika

Lata 80 w naszym kraju dla miłośników samochodów były zdecydowanie ciężkie czasy. Aby móc kupić wymarzone auto, wielu rodaków musiało czekać długimi latami. Auta kupowało się za pomocą tak zwanych przedpłat i oczekiwało na nie bardzo długo. Inni rodacy, którzy byli lepiej usadowieni w systemie, mogli otrzymać samochód z przydziału. Jednak istniała jeszcze trzecia droga i jak na warunki socjalistyczne bardzo wolnorynkowa. Ze względu na brak wolnego handlu na pierwotnym rynku motoryzacyjnym, w Polsce bardzo prężnie rozwi...

Najnowsze zdjęcia w galerii charakterystyka mechaniczna silnika :



Miejsce zainstalowania anteny

Miejsce zainstalowania anteny wybiera się odpowiednio do układu konstrukcyjnego pojazdu i wykonania samej anteny. Najczęściej antenę osadza się z lewej lub z prawej strony nadwozia (zamocowanie boczne), albo w przodzie pojazdu lub na dachu nadwozia (zamocowanie środkowe). Antenę boczną wskazane jest umieszczać od strony środka jezdni, czyli z uwagi na prawostronny ruch obowiązujący w Polsce — po lewej stronie pojazdu. Obok korzyści natury elektrycznej takie umieszczenie anteny stosunkowo najlepiej zabezpiecza ją przed uszkodzeniami — zar...

Rozkład linii ekwipotencjalnych pola elektrycznego

Jeżeli masa samochodu ma potencjał zerowy, przychodzący ze stacji nadawczej sygnał radiowy wytwarza wokół samochodu pole elektromagnetyczne o charakterystycznym układzie linii ekwipotencjalnych, który od razu uwidacznia najkorzystniejsze usytuowanie anteny, zapewniające odbieranie możliwie najsilniejszego sygnału. Rozkład linii ekwipotencjalnych pola elektrycznego wokół samochodu. Miejscowe zakrzywianie się linii pola elektromagnetycznego powodują oczywiście również i najrozmaitsze inne obiekty — np. budynki mieszkalne i przemysłowe. ...

Żuraw wolnostojący

Podniesiony i podparty żuraw musi być zabezpieczony specjalnymi nakrętkami na każdej podporze, przed ewentualnym opuszczaniem się. Podczas pracy wolnostojącym żurawiem z wysięgnikiem wychylonym nie wolno dopuścić do przekroczenia dopuszczalnego kąta obrotu albo ± 30 0 , gdyż spowodowałoby to przekroczenie dopuszczalnego nacisku statycznego na szynę 300 kN (30 000 kG) i utratę stateczności. Użycie ograniczników obrotu— elektrycznych wyłączników krańcowych i mechanicznych zderzaków oporowych przytwierdzonych do ramy podwozia — sku...