NIWELETA DROGI PRZY OBIEKTACH MOSTOWYCH

NIWELETA DROGI PRZY OBIEKTACH MOSTOWYCH . Niweletę podjazdów do mostów drogowych należy projektować z zachowaniem warunku jej dostatecznego podniesienia ponad poziom wysokiej wody. Przepisy techniczne ZSRR przewidują możność wykonywania obiektów mostowych i wiaduktów według warunków technicznych projektowania dróg z tym zastrzeżeniem, że przedłużenie elementów planu, w których został zaprojektowany obiekt (prosta, łuk). Warunki techniczne przy tym ograniczają pochylenia podłużne obiektów tylko dla obiektów drewnianych do 0,02. Na obiektach stałych ...

Schemat technologiczny pracy skladu materialowego nalezy opracowac wykreslnie z uzasadnieniem opisowym zawierajacym, miedzy innymi, obliczenie ilosci robót i obciazenie maszyn

Schemat technologiczny pracy składu materiałowego należy opracować wykreślnie z uzasadnieniem opisowym zawierającym, między innymi, obliczenie ilości robót i obciążenie maszyn. Ze względu na rozmiar budowy, miejscowe warunki komunikacyjne i terenowe, miejsca poboru materiałów oraz rodzaj transportu wewnętrznego i zewnętrznego należy przyjąć jeden z następujących podstawowych typów składów materiałowych: 1) małe składy rozmieszczone wzdłuż budowanej drogi, 2) duże składy urządzone bezpośrednio przy stacji lub bocznicach kolejowych bądź też p...

Elektryczny silnik pierścieniowy

Źródłem napędu jest elektryczny silnik pierścieniowy (N 30 kW, n 975 obr/min), przekazujący moment obrotowy na wał, ułożyskowany w wale centralnym, przez sprzęgło palcowe i przekładnię zębatą walcowo—stożkową o przełożeniu 1 : 7,1. Na końcu wału jest osadzone koło zębate przekładni stożkowej 0 przełożeniu 1 : 2,18. Przekładnia stożkowa napędza wał, na którym są osadzone koła zębate, przenoszące napęd na jedną oś przedniego lub tylnego wózka wagonowego. W przenoszeniu napędu na osie napędowe biorą udział koła zębate walcowe i szero...

Odpowiedź i nabyta oporność na ewerolimus w anaplastycznym raku tarczycy AD 6

Tego rodzaju podejście do trasy drogowej nie jest słuszne. Oś drogi w ogóle jest krzywą przestrzenną, której rzut na płaszczyznę poziomą jest osią drogi w planie, zaś rzut na płaszczyznę pionową - przekrojem podłużnym drogi. I Rozpatrywanie osi drogi, jako krzywej przestrzennej umożliwia otrzymanie wielu efektów konstrukcyjnych, mających zasadniczy wpływ na prawidłowe rozwiązanie zagadnień nowoczesnego ruchu. W takim naświetleniu metody pracy projektowej, przy których trasa w planie była tyczona w polu podczas pomiarów szczegółowych, a niweleta w...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#usuwanie wgnieceń bez lakierowania wrocław , #auto komis słupsk , #olx samochody słupsk , #krotoski cichy audi , #lampa dwu elektronowa , #wektor otomoto , #wodzarka , #samochody poleasingowe raiffeisen , #kondensator przeciwzakłóceniowy , #bmw inchcape warszawa otomoto ,