Odbiornik ZERAŃ

Odbiornik ZERAŃ wyróżnia zastosowanie strojonego wzmacniacza wielkiej częstotliwości, zapewniającego dużą czułość, oraz silne sprzężenie zwrotne we wzmacniaczu malej częstotliwości. Poza tym na falach krótkich ma one dwie przemiany częstotliwości. Bardzo dobra stabilność strojenia indukcyjnego zapewnia temu odbiornikowi zadowalający odbiór krótkofalowy nawet podczas szybkiej jazdy po najgorszych drogach. Automatyczna regulacja wzmocnienia wyrównuje skutecznie zaniki nawet w tunelach i głębokich kotlinach. Dane techniczne: zakresy fal: fale długie — 1050 m, 2000 m (285.

Koła napędowe

Koła napędowe o średnicy tocznej 500 mm, po jednym przy każdej podporze, są napędzane asynchronicznymi silnikami pierścieniowymi typu SZUDe-48a o mocy 2,2 kW przy 680 obr/min, Moment obrotowy z silnika przenosi się na trzystopniową stożkową przekładnię zębatą, a następnie na jednostopniową przekładnię zębatą. Dwuszczękowy hamulec, osadzony na tarczy sprzęgła elastycznego, jest zaciskany sprężyną, a zwalniany luzownikiem elektromagnetycznym. Na obudowach kół znajdują się po. dwa zderzaki gumowe, amortyzujące ewentualne uderzenia. Silniki napędowe mechanizmu jazdy są zasilane ...

Znaczne zmniejszenie czasu postoju srodków transportowych przy ladowaniu i wyladowaniu materialów, a wiec przyspieszenie obrotu srodków transportowych

Znaczne zmniejszenie czasu postoju środków transportowych przy ładowaniu i wyładowaniu materiałów, a więc przyspieszenie obrotu środków transportowych. Transport w pojemnikach wykazuje ujemne cechy, do których należy zaliczyć: 1) duży koszt zakupu pojemników, 2) konieczność posiadania mechanicznych urządzeń przeładunkowych (żurawie), 3) konieczność powrotnego transportu pojemników i związany z tym koszt tego transportu. Ponieważ pod względem ekonomicznym zalety pojemników przewyższają ich wady, przeto pojemniki są coraz częściej stosowane w budownictwie ogólnym, powinny, wi...

Związek między miejscem urodzenia a śmiertelnością z przyczyn sercowo-naczyniowych wśród czarnobiałych rezydentów Nowego Jorku ad 7

Przy większych promieniach łuków pionowych najlepiej wykonywać załamania niwelety na początku i na końcu łuku poziomego. Przy trasie o dużej ilości skrętów poziomych wymagania ruchu są zaspokojone, jeżeli załamania niwelety występują rzadko. Jednak przy częstych załamaniach niwelety trasowanie w planie z małą ilością łuków poziomych me wpływa dodatnio na warunki ruchu. Zasada obierania promieni krzywych pionowych jest następująca im mniejsza jest różnica algebraiczna przecinających się pochyleń, tym większy należy stosować promień łuku pionowego. Przy zbyt małej dług...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#kondensator przeciwzakłóceniowy , #bmw inchcape warszawa otomoto , #krotoski cichy otomoto szczecin , #raiffeisen poleasingowe otomoto , #poleasingowe raiffeisen , #dziś jestem blondynką cda , #hours cda , #filmy akcji cda lektor , #auto komis słupsk , #max manus cda ,