Rodzaje zakłóceń

Zakłócenia o widmie ciągłym, wśród których rozróżnia sie zakłócenia impulsowe i szumowe; zakłócenia impulsowe są wywoływane przez pojedyncze impulsy lub serie impulsów, przy czym widmo ciągle takich impulsów odznacza się ściśle określonym rozkładem kątów fazowych; natomiast zakłócenia szumowe są wywoływane przez bezładne impulsy i mają zupełnie przypadkowe rozkłady kątów fazowych, Zakłócenia selektywne o widmie prążkowym. Zakłócenia o widmie ciągłym. Do zakłóceń o widmie ciągłym należą wszelkiego rodzaju zakłócenia atmosferyczne, większa cześć zakłóceń przemysłowych, szumy l...

Anteny prętowe

Jeżeli zdarzy się, że piorun trafi w samochód, stalowe nadwozie działa jako klatka Faradaya i doskonale chroni znajdujące się w nim osoby przed porażeniem. Antena prętowa ma najczęściej postać teleskopowego drążka, osadzonego z zewnątrz nadwozia pojazdu samochodowego. Dane techniczne najbardziej obecnie rozpowszechnionych anten teleskopowych zestawiono poniżej: Sposób umocowania anteny prętowej zależy od miejsca jej osadzenia, przy czym stosuje się najrozmaitsze wsporniki lub specjalne uchwyty przegubowe. Ze względu na wykonanie i metodę mocowania, anteny prętowe podzielić można na cztery podstawowe odmiany:...

Wspólczesne projektowanie magistrali drogowych dopuszcza, wychodzac z zalozenia osi trasy, jako krzywej przestrzennej, polaczenie luków pionowych i poziomych na jednym odcinku

Współczesne projektowanie magistrali drogowych dopuszcza, wychodząc z założenia osi trasy, jako krzywej przestrzennej, połączenie łuków pionowych i poziomych na jednym odcinku. Nie jest to wskazane dla dróg o małych promieniach łuków, gdyż w tym przypadku mamy do czynienia z niekorzystnymi warunkami widoczności. Natomiast przy projektowaniu dróg o dużych promieniach łuków zarówno pionowych, jak i poziomych widoczność jest zapewniona i połączenie łuków pionowych i poziomych na jednym odcinku trasy jest możliwe. Należy przy tym zwracać uwagę na możliwe umieszczenie początków i końców łuków pionow...

Woda robocza przeplywa pod cisnieniem

Schemat technologiczny pracy składu materiałowego należy opracować wykreślnie z uzasadnieniem opisowym zawierającym, między innymi, obliczenie ilości robót i obciążenie maszyn. Ze względu na rozmiar budowy, miejscowe warunki komunikacyjne i terenowe, miejsca poboru materiałów oraz rodzaj transportu wewnętrznego i zewnętrznego należy przyjąć jeden z następujących podstawowych typów składów materiałowych: 1) małe składy rozmieszczone wzdłuż budowanej drogi, 2) duże składy urządzone bezpośrednio przy stacji lub bocznicach kolejowych bądź też przy portach rzecznych, 3) składy zespolone polegające ...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#bmw inchcape warszawa otomoto , #krotoski cichy otomoto szczecin , #raiffeisen poleasingowe otomoto , #poleasingowe raiffeisen , #dziś jestem blondynką cda , #hours cda , #filmy akcji cda lektor , #auto komis słupsk , #max manus cda , #porsche tuning ,