Dławik

Dławik dość skutecznie ogranicza zakłócenia odbioru przez ich wygaszanie — stawiając szczególnie duży opór przepływowi zakłócających fal o wielkiej częstotliwości, a więc wybitnie utrudniając ich rozprzestrzenianie się wzdłuż przewodu chronionego przez dany dławik. Najczęściej dławik współdziała z odpowiednio dobranym kondensatorem, odprowadzającym jednocześnie fale zakłócające na masę pojazdu — tworząc tzw. ogniwo filtrujące lub popularnie filtr. Dławiki przeciwzakłóceniowe mają na ogół specjalne wykonania, z uwagi na swe przeznaczenie. Od dławika przeciwzakłóceniowego wymaga się możliw...

Przewód anteny

Przewód anteny powinien być jak najkrótszy i dokładnie izolowany od masy samochodu. W praktyce dopuszcza się stosowanie przewodu anteny o długości do 150 cm. Szczególną uwagę trzeba zwracać na należyte zabezpieczenie przewodu przed ocieraniem, zwłaszcza o obrzeża otworów w elementach blaszanych. Na ogól konieczne jest ekranowanie przewodu anteny na całej jego długości. Gałka antystatyczna, wykonana najczęściej z tworzywa sztucznego i osadzona na swobodnym końcu anteny, zapewnia rozpraszanie się ładunków elektrostatycznych, powstających wskutek tarcia cząstek powietrza o antenę podczas jazdy, bez wywoływania...

NIWELETA DROGI PRZY OBIEKTACH MOSTOWYCH

NIWELETA DROGI PRZY OBIEKTACH MOSTOWYCH . Niweletę podjazdów do mostów drogowych należy projektować z zachowaniem warunku jej dostatecznego podniesienia ponad poziom wysokiej wody. Przepisy techniczne ZSRR przewidują możność wykonywania obiektów mostowych i wiaduktów według warunków technicznych projektowania dróg z tym zastrzeżeniem, że przedłużenie elementów planu, w których został zaprojektowany obiekt (prosta, łuk). Warunki techniczne przy tym ograniczają pochylenia podłużne obiektów tylko dla obiektów drewnianych do 0,02. Na obiektach stałych można stosować niweletę w łukach pionowych wypukłych i ...

Dobrze jest podczas badania krtani dziecka miec w pogotowiu kilka ogrzanych juz lusterek krtaniowych

Projektowanie niwelety podejść do mostów i wiaduktów napotyka nieraz pewne trudności. Płynność niwelety przy projektowaniu obiektów na trasie jest zapewniona także przez: a) umieszczenie mostów o pochyleniu takim, jak i niweleta drogi w takim przypadku należy pamiętać o nieprzekraczalnym pochyleniu dla mostów drewnianych wynoszącym 0,02 b) umieszczenie mostów na krzywej pionowej (łuku pionowym) ten sposób projektowania niwelety na moście pozwala na usunięcie załomów niwelety obok mostu, jakie powstają przy projektowaniu niwelety na moście w poziomie c) zagłębienie łożyska potoku pod mostem pozwa...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#krotoski cichy otomoto szczecin , #raiffeisen poleasingowe otomoto , #poleasingowe raiffeisen , #dziś jestem blondynką cda , #hours cda , #filmy akcji cda lektor , #auto komis słupsk , #max manus cda , #porsche tuning , #raiffeisen samochody ,