Wlasciwie zaprojektowane podloze drogi powinno miec niezmienna w róznych porach roku wilgotnosc, w kazdym razie wilgotnosc niepodnoszaca sie do granic niebezpiecznych

Właściwie zaprojektowane podłoże drogi powinno mieć niezmienną w różnych porach roku wilgotność, w każdym razie wilgotność niepodnoszącą się do granic niebezpiecznych. Jednym ze środków osiągnięcia tego warunku jest stosowanie niskich nasypów, niedostępnych do podnoszenia się wód gruntowych. W terenie płaskim podniesienie niwelety powinno wynosić około 70 cm. W terenach falistych podniesienie niwelety ponad teren jest uwarunkowane kształtem powierzchni terenu. W terenie płaskim nie należy projektować niwelety w postaci grzebienia, ...

Święty Krzysztofie, wstydź się…za nami

Dnia 25 lipca w Kościele Katolickim obchodzone jest wspomnienie świętego Krzysztofa, który uznawany jest między innymi za patrona kierowców. Z tej okazji, wierzący posiadacze samochodów udają się do świątyń, aby uczestniczyć w obrzędzie błogosławieństwa pojazdów wodą święconą. Ma to uchronić wszystkich ich użytkowników od nieszczęśliwych wypadków. Liturgia wyżej wspomnianego obrzędu wygląda naprawdę ładnie i może napawać nadzieją, że rzeczywiście Opatrzność będzie nad nami czuwać. Niestety, nie zwalnia to kierowcy z myśl...

Przy wiekszych promieniach luków pionowych najlepiej wykonywac zalamania niwelety na poczatku i na koncu luku poziomego

Przy większych promieniach łuków pionowych najlepiej wykonywać załamania niwelety na początku i na końcu łuku poziomego. Przy trasie o dużej ilości skrętów poziomych wymagania ruchu są zaspokojone, jeżeli załamania niwelety występują rzadko. Jednak przy częstych załamaniach niwelety trasowanie w planie z małą ilością łuków poziomych me wpływa dodatnio na warunki ruchu. Zasada obierania promieni krzywych pionowych jest następująca im mniejsza jest różnica algebraiczna przecinających się pochyleń, tym większy należy stosować pro...

Do transportu klinkieru sa stosowane pojemniki ramkowe wykonane ze stali okraglej lub plaskowników oraz pudlowe wykonane z blachy wzmocnionej plaskownikami

Do transportu klinkieru są stosowane pojemniki ramkowe wykonane ze stali okrągłej lub płaskowników oraz pudłowe wykonane z blachy wzmocnionej płaskownikami. Pojemnik ramkowy, według wzoru pojemnika Malcowa, umożliwia przewóz 42 sztuk klinkieru, umieszczonych w 6 ramkach po 7 sztuk . Pojemniki te są stosowane przy naprawach nawierzchni klinkierowej lub przy wykonywaniu krawężnika z klinkieru wzdłuż nawierzchni bitumicznych albo z betonu cementowego. Do transportu klinkieru na większe budowy nawierzchni klinkierowej należy stosować pojemniki wię...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

53#raiffeisen poleasingowe otomoto , #bmw inchcape wrocław otomoto , #kondensatory przeciwzakłóceniowe , #vinci otomoto , #kondensatory warszawa , #otomoto inchcape warszawa , #kondensator przepustowy , #bmw inchcape warszawa otomoto , #www raiffeisen poleasingowe , #wodzarka ,