Marketing samochodowy w dobie Internetu.

Internet to siła napędowa marketingu ostatnich kilku lat. Czy to możliwe, aby poprzez reklamę na portalach społecznościowych osiągnąć sukces sprzedażowy? Badania ostatniej dekady wykazały, że zdecydowanie tak. Szczególnie na rynku amerykańskim, osoby, poszukujące samochodu używały do tego właśnie Internetu oraz social media znacznie częściej niż innych nośników informacji. Grupa zajmująca się badaniem nowoczesnych mediów w Polsce informuje, że u nas te nośniki informacji zaczynają odgrywać coraz większą rolę w temacie rynku motoryzacyjnego. Najpopularniej...

Odbiornik oraz urządzenie wytwarzające sygnały

Odbiornik oraz urządzenie wytwarzające sygnały dostępne zmysłom ludzkim stanowią zwykle jedną całość konstrukcyjną. Jedynie w samochodowych urządzeniach odbiorczych często odbiorniki i głośniki są rozdzielone. Każdy odbiornik spełnia dwa zasadnicze zadania: — wydziela określone sygnały spośród wszelkich innych sygnałów i zakłóceń jednocześnie odbieranych przez antenę, — przetwarza odbierane sygnały wielkiej częstotliwości, modulowane sygnałami o innej częstotliwości (np. akustycznej), na sygnały, na które reagują urządzenia użytkowe, np. głośn...

Historyczne marki niszowe

Oprócz masowej produkcji istnieje produkcja seryjna charakteryzująca się wytwarzaniem towarów lepszej, jakości, ale w mniejszej ilości. Wytwory produkcji seryjnej są droższe, poszukiwane przez osoby ceniące indywidualizm i posiadanie rzeczy innych niż reszta otoczenia. Samochody małoseryjne są cenione przez kolekcjonerów i prawdziwych fanów motoryzacji. Za początek współczesnej motoryzacji uchodzi rok 1885, kiedy to Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach umieścili silnik spalinowy własnej konstrukcji w dorożce. Był to początek pojazdów czterokołowych zwanych dzisiaj sa...

Zastosowanie heparynowej retyparyny o niskiej masie cząsteczkowej do zapobiegania zakrzepicy żył głębokich po urazie nóg wymagającym unieruchomienia ad 5

Ze względu na decydujący wpływ częstotliwości na sposób rozchodzenia się fal elektromagnetycznych podzielono je na charakterystyczne grupy. Radiofoniczne stacje nadawcze wykorzystują wąskie pasma częstotliwości w zakresie fal krótkich (30 cm do 130 m) oraz fale średnie w dwóch zakresach: 187. . . 580 m lub 1050. .2000 m, przy czym zakres 1050. . .2000 m określa sie popularnie jako zakres fal długich. Modulacja. Gdy chodzi o telekomunikację, przez modulację należy rozumieć przemiany cech charakterystycznych zmiennego w czasie przebiegu (modulowanego) pod wpł...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#auto komis słupsk , #max manus cda , #porsche tuning , #raiffeisen samochody , #focus rs forum , #otomoto inchcape warszawa , #bmw inchcape wrocław otomoto , #raiffeisen poleasingowe auta , #auto komis mostki , #focus cda 2015 ,