PROJEKTOWANIE PRZEKROJÓW PODLUZNYCH

PROJEKTOWANIE PRZEKROJÓW PODŁUŻNYCH . Przekrój podłużny jest najważniejszym dokumentem projektu drogi rozwiązuje on, bowiem zagadnienia wysokościowego projektowania niwelety drogi z uwzględnieniem warunków terenowych, geologicznych, wodnych i klimatycznych. Oprócz tego, przekrój podłużny powinien być zaprojektowany tak, aby w możliwie n...

Dzień bez samochodu

Każdego roku dnia 22 września obchodzony jest Europejski Dzień Bez Samochodu. Jedni uważają, że jest to kolejne na siłę wymyślone przez ekologów święto, drudzy przejdą z pobłażliwym uśmiechem, a jeszcze inni w istocie zastanowią się nad sensem ograniczania ilości emitowanych do środowiska spalin. Jednak, czym właściwe jest i skąd wz...

Szał dwóch kółek

Motocykle te mniejsze i te większe, mają w sobie coś, co przyciąga uwagę wielu ludzi. Są szybkie, piękne, wjadą wszędzie tam, gdzie samochody już się nie zmieszczą. Nic, więc dziwnego, że mnóstwo ludzi coraz częściej decyduje się na kupno motocyklu niż samochodu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych osób, które potrzebują szybko ...

Zlamanie trwajace ponad trzy tygodnie

Wyznaczenie skoku przekroju podłużnego zależy, zatem nie tylko od szybkości ruchu, lecz również od terenu i od kątów 1.1 i 1.2 sąsiednich załamań niwelety W ZSRR skok przekroju podłużnego stosuje się do dróg klasy I najmniej 200 m, do wszystkich innych dróg w terenie płaskim - najmniej 100 m, a w terenie górskim - najmniej 50 m. Jednym...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#max manus cda , #porsche tuning , #raiffeisen samochody , #focus rs forum , #otomoto inchcape warszawa , #bmw inchcape wrocław otomoto , #raiffeisen poleasingowe auta , #auto komis mostki , #focus cda 2015 , #kondensator przepustowy ,