Najwieksze dopuszczalne pochylenia, stosowane na znacznych dlugosciach, sa niebezpieczne na drogach o ruchu pociagów drogowych dla tego rodzaju ruchu moga one stac sie powodem awarii

Największe dopuszczalne pochylenia, stosowane na znacznych długościach, są niebezpieczne na drogach o ruchu pociągów drogowych dla tego rodzaju ruchu mogą one stać się powodem awarii. Również i dla ruchu konnego dłuższe pochylenia o wielkości największej dopuszczalnej nie są wskazane ze względu na męczenie się koni. Z podanych powodów największe dopuszczalne pochylenia są zwykle ograniczane, należy je uważać za pochylenia stosowane tylko w wyjątkowo trudnych warunkach projektowania. Przy projektowaniu niwelety zdarzyć się mogą dwa zasadnicze przypadki: a) projektuje się niweletę w terenie, bez wyr...

Selektywność odbiornika

Idealną charakterystyką selektywności odbiornika jest krzywa prostokątna o podstawie równej szerokości pasma sygnału odbieranego oraz U — równemu napięciu wyjściowemu i Fo — częstotliwości, na którą nastrajany jest odbiornik. Rzeczywista charakterystyka selektywności znacznie różni się od przebiegu prostokątnego i kształt jej zależy od liczby i tłumienia obwodów rezonansowych, częstotliwości oraz innych czynników związanych z danym układem. Wierność odtwarzania jest to stopień dokładności, z jakim odbiornik odtwarza na wyjściu wszystkie właściwości sygnału wejściowego. Każdy odbiornik może dać n...

Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego

Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego są zasilane prądem 380 V. Obwody sterownicze, oświetlenia zewnętrznego, ogrzewania i sygnalizacji są zasilane prądem 220 V, pobieranym z dwóch transformatorów. Również z transformatora otrzymuje się napięcie bepieczne 24 V, wykorzystywane do oświetlenia kabiny i zasilania gniazd wtykowych. Dopływ prądu do mechanizmów napędowych przerywa się przyciskiem „stop” albo przełącznikiem kluczowym, wyłączającym stycznik główny i styczniki poszczególnych silników napędowych. Obsługa stołów montażowych i demontażowych Organizacja pracy suwnic oraz inny...

Ciężki złożony niedobór odporności ze względu na specyficzny defekt w produkcji interleukiny-2 ad 6

Niekiedy zadania przekładni walcowej w podwójnej przekładni głównej spełnia przekładnia planetarna, pracująca jako wejściowa lub pośrednia. Wykonanie takie zapewnia dużą zwartość konstrukcji, lecz jest kosztowne, z uwagi na znaczną liczbę kół zębatych. Cenną zaletą podwójnej przekładni głównej, zawierającej przekładnię walcowa, jest łatwość dobierania możliwie najkorzystniejszego położenia walu napędowego w stosunku do osi obrotu kół pędnych, co z kolei zapewnia dużą swobode w kształtowaniu spodu nadwozia lub ramy pojazdu. Tego rodzaju podwójna przekładnia główna może mieć np. układ poziomy lu...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#moto gratka łódź , #wypożyczalnia samochodów dostawczych wrocław tanio , #moto gratka p l , #bmw dealer otomoto , #bmw inchcape otomoto , #otomoto ostrzeszów , #landtechnik , #samochody poleasingowe raiffeisen , #usuwanie wgnieceń bez lakierowania wrocław , #auto komis słupsk ,