Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego

Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego są zasilane prądem 380 V. Obwody sterownicze, oświetlenia zewnętrznego, ogrzewania i sygnalizacji są zasilane prądem 220 V, pobieranym z dwóch transformatorów. Również z transformatora otrzymuje się napięcie bepieczne 24 V, wykorzystywane do oświetlenia kabiny i zasilania gniazd wtykowych. Dopływ prądu do mechanizmów napędowych przerywa się przyciskiem „stop” albo przełącznikiem kluczowym, wyłączającym stycznik główny i styczniki poszczególnych silników napędowych. Obsługa stołów montażowych i demontażowych Organizacja pracy suwn...

Bezpieczeństwo na drogach

W Polsce statystyki policyjne dają bardzo ponury obraz panujący na drogach. Pod względem śmiertelnych wypadków w dalszym ciągu jesteśmy niestety w europejskiej czołówce. Co prawda organizowane są akcje w okresach wzmożonego ruchu samochodowego, które mają – poprzez zmotywowanie kierowców do uważniejszej jazdy pod groźbą mandatu – zredukować liczbę wypadków, jednak to wszystko na niewiele się zdaje. Biorąc za wzorzec inne kraje, warto byłoby zmodyfikować prawo drogowe tak, aby mieć większą kontrolę nad grupami społecznymi, które najczęściej powodują wypadki. Oto kilka przykładowych rozwiąza...

Uciszanie własne

Uciszanie własne (tłumienie pola bliskiego) ma na celu zmniejszenie natężenia pola zakłócającego wytwarzanego przez układ zapłonowy do poziomu pozwalającego na użytkowanie bez istotnych trudności odbiornika radiowego w bezpośrednim sąsiedztwie pracującego silnika o zapłonie iskrowym. Uprzednio jednak powinny być spełnione wymagania odnośnie uciszania zasadniczego. Pogląd o dopuszczalnych w niektórych innych krajach natężeniach pól zakłócających, wytwarzanych przez układy zapłonowe silników spalinowych daje poniższe zestawienie: Elementy przeciwzakłóceniowe Aby ograniczyć zakłócenia ...

Zachowana funkcja neuroprzekaznictwa nerek i inhibitor Nivolumab PD-1

Właściwie zaprojektowane podłoże drogi powinno mieć niezmienną w różnych porach roku wilgotność, w każdym razie wilgotność niepodnoszącą się do granic niebezpiecznych. Jednym ze środków osiągnięcia tego warunku jest stosowanie niskich nasypów, niedostępnych do podnoszenia się wód gruntowych. W terenie płaskim podniesienie niwelety powinno wynosić około 70 cm. W terenach falistych podniesienie niwelety ponad teren jest uwarunkowane kształtem powierzchni terenu. W terenie płaskim nie należy projektować niwelety w postaci grzebienia, gdyż tego rodzaju kształt niwelety nie jest wskazany dla ruchu s...

Najnowsze zdjęcia w galerii tani-transport.net:

80#otomoto ostrzeszów , #landtechnik , #samochody poleasingowe raiffeisen , #usuwanie wgnieceń bez lakierowania wrocław , #auto komis słupsk , #olx samochody słupsk , #krotoski cichy audi , #lampa dwu elektronowa , #wektor otomoto , #wodzarka ,