Na tego typu składach powinny być następujące urządzenia. 1) jeden lub dwa baraki na cement lub zbiorniki na smołę, 2) mały barak na materiały pomocnicze, na podręczny warsztat i na laboratorium polowe, 3) zasieki terenowe na kruszywo, (jeśli linia kolejowa jest położona na wysokim nasypie) bądź też wydzielone place o dostatecznej powierzchni na poszczególne rodzaje kruszywa, 4) zespół maszyn przeróbczych, np. betoniarek, otaczarek, kotłów do asfaltu lanego itp., odpowiednio obudowanych. Przy projektowaniu i budowie baraków na cement należy pamiętać o tym, że powinny one być rozbieralne i łatwe do przewożenia, a ilość ich powinna być wystarczająca, co najmniej dla 3 składów, to samo dotyczy przenośnych zbiorników na smołę. Jako środek transportowy na tego typu składach jest stosowana przede wszystkim kolejka wąskotorowa o trakcji ręcznej oraz czasami taczki. Do odwożenia mas nawierzchniowych lub materiałów na miejsce robót stosuje się kolejkę z lokomotywą spalinową, a wyjątkowo parową. Ze względu na zbyt krótki okres pracy na tego typu składach nie używa się silosów, ładowarek itp. urządzeń mechanicznych. [więcej w: bmw inchcape otomoto, malowanie felg warszawa, vin rozkodowanie ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: bmw inchcape otomoto malowanie felg warszawa vin rozkodowanie