Silniki, zwalniaki jazdy suwnicy i cewka stycznika pomocniczego są zasilane prądem 380 V. Obwody sterownicze, oświetlenia zewnętrznego, ogrzewania i sygnalizacji są zasilane prądem 220 V, pobieranym z dwóch transformatorów. Również z transformatora otrzymuje się napięcie bepieczne 24 V, wykorzystywane do oświetlenia kabiny i zasilania gniazd wtykowych. Dopływ prądu do mechanizmów napędowych przerywa się przyciskiem „stop” albo przełącznikiem kluczowym, wyłączającym stycznik główny i styczniki poszczególnych silników napędowych. Obsługa stołów montażowych i demontażowych Organizacja pracy suwnic oraz innych urządzeń dźwigowych w bazach montażowo-demontażowych jest zależna od układu. bazy, zwłaszcza zaś od rodzaju stołów montażowych lub demontażowych. W przypadku zastosowania dużej liczby stanowisk montażowych, położonych bezpośrednio na wyznaczonym torze nr T, praca, suwnic ogranicza się zasadzie do zbierania zmontowanych przęseł ze stołów V przenoszenia ich na wyznaczone stanowiska albo na podstawiony na torze nr II skład platform. Zaopatrywanie stołów montażowych w niezbędne materiały, tj. szyny, podkłady i złączki, może odbywać się również suwnicami ale bardziej racjonalne jest wykorzystanie do tych celów żurawi samochodowych lub samojezdnych, które zapewniają większą wydajność pracy oraz lepszą organizacje robót. Przebieg pracy na stanowiskach demontażowych w zasadzie odbywa się podobnie, lecz w odwrotnej kolejności. Suwnice przemieszczające się parami po jednym torze podsuwnicowym mogą być ustawione wysięgnikami mostów w jedną lub-w dwie, przeciwne strony. Oprócz transportu przęseł mogą przemieszczać również podkłady betonowe ze stanowisk składowaniana stoły montażowe. [hasła pokrewne: bmw inchcape otomoto, otomoto ostrzeszów, audi select plus ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: audi select plus bmw inchcape otomoto otomoto ostrzeszów