W razie zmniejszenia pochylenia przez rozwinięcie trasy ładowność zmienia się w zależności od ogólnego układu danego odcinka w całej, trasie. Ogólnie należy stwierdzić, że ładowność samochodów ciężarowych, oprócz pociągów drogowych, wzrasta ze wzrostem pochylenia kosztem wydłużenia trasy na wzniesieniu, następnie spada (gwałtownie dla pociągów drogowych i łagodnie dla samochodów ciężarowych). W ten sposób dla samochodów ciężarowych pochylenia optymalne – ze względu na ładowność samochodu należy stosować w granicach 0,04 -7- 0,06. Wpływ pochylenia niwelety na zwiększenie zużycia materiałów pędnych podano w części I, rozdz. IV. Wobec tego należy tylko stwierdzić, że zużycie materiałów pędnych wzrasta ze wzrostem pochylenia niwelety trasy, jednak wzrost ten nie jest znaczny. Jeżeli chodzi o projektowanie pochyleń I ze względu na zużycie paliwa racjonalne jest stosowanie rozwinięć trasy. [przypisy: wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko, podesty magazynowe, przesycanie aluminium ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: podesty magazynowe przesycanie aluminium wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko